Kenniscentrum

Bel nu naar 03 808 05 77 03 / 808 05 77

De cruciale eerste indruk

Geschreven door Best4u

Deel 5 van een vijfdelige serie Als u op een webpagina klikt, wat is dan het eerste dat u doet? Waarschijnlijk leest u niet onmiddellijk alle tekst van boven naar onder, maar laat u eerst uw ogen over de content glijden. U scant de titels, alinea’s en afbeeldingen om een globale indruk van de tekst

Lees meer »

SEO & de waarde van feedback

Geschreven door Best4u

Deel 4 van een vijfdelige serie Op het eerste zicht ziet u misschien geen correlatie tussen de twee elementen die in de titel van dit artikel worden genoemd. Toch hebben SEO en de waarde van feedback wel degelijk iets met elkaar te maken. Om die link echter te kunnen zien, is het belangrijk om te

Lees meer »

Uw content in het juiste jasje

Geschreven door Best4u

Deel 3 van een vijfdelige serie. De leestijd van dit artikel is 3 minuten. Wat is het eerste dat in u opkomt bij het lezen van deze informatie? Bent u geneigd om verder te lezen? Vindt u het lang of juist kort? Steeds meer blogs, nieuwssites en andere websites geven een indicatie van de leestijd

Lees meer »

‘Welkom op mijn website’? Nee dank u…

Geschreven door Best4u

Deel 2 van een vijfdelige serie.       Vorige week, in het eerste deel van deze serie, hebben we het gehad over uw doelgroep en schrijfstijl en hoe u deze kan gebruiken om goede content te schrijven. Nu is het tijd voor een volgende stap: uw content onderscheiden van de rest. Het is niet

Lees meer »

Wie zijn uw klanten en wat willen ze lezen?

Geschreven door Best4u

Deel 1 van een vijfdelige serie Content schrijven voor uw website is niet simpel. Vaak wordt u namelijk overspoeld door de stormvloed aan informatie die de consument dagelijks te verwerken krijgt. Dit is echter geen reden om de moed te laten zakken, maar juist om u extra te verdiepen in het schrijven van goede teksten.

Lees meer »

5 waardevolle tips voor succesvolle e-mailmarketing

Geschreven door Best4u

Het lijkt misschien wat ouderwets, maar vergis u niet: e-mailmarketing is een van de beste kanalen om in te investeren! E-mail heeft volgens de Direct Marketing Association namelijk een ongelofelijke ROI (Return On Investment) van 3800% (!). Gemiddeld wordt zo’n 23% van alle verkopen toegeschreven aan e-mailmarketing, dus dit kanaal is zeker de moeite waard

Lees meer »

Instagram: adverteer en analyseer met deze nieuwe functies!

Geschreven door Best4u

Misschien is Instagram niet het eerste sociale mediakanaal wat bij u te binnen schiet als het gaat om adverteren, maar daar kan binnenkort verandering in komen. Waar andere sociale media zoals Facebook en Twitter al een tijd lang bezig waren met hun commerciële strategie, lanceerde Instagram recent haar eerste bedrijfsprofielen. Wat is het verschil tussen

Lees meer »

De grootste cyberbedreiging bent u zelf

Geschreven door Best4u

Cyberaanvallen: we proberen ze allemaal koste wat het kost te vermijden, maar ze zijn tegenwoordig gecompliceerder dan ooit. Het voorkomen van deze digitale aanvallen begint bij een goed werkende IT-beveiliging, maar daar stopt het niet. Ondanks uw beveiliging komt er nog te vaak gevoelige informatie aan het licht door een oorzaak van binnenuit: het personeel.

Lees meer »

De beste domeinnaam voor uw webshop

Geschreven door Best4u

Een domeinnaam voor uw webshop kiezen is niet makkelijk: als er een fout gemaakt wordt, is de kans groot dat u niet meer serieus wordt genomen door uw bezoekers. Een naam als ‘Choose Spain’ kan bijvoorbeeld gelezen worden als ‘chooses pain’. Veel bedrijven staan hier niet bij stil, waardoor dat soort klassieke missers nog vaak

Lees meer »

Wat zijn Featured Snippets?

Geschreven door Best4u

Herkent u de volgende situatie? U zoekt iets op via Google, maar tegen de tijd dat u een antwoord heeft gevonden op uw vraag, heeft u al een stuk of vijf pagina’s aan moeten klikken. Die tijd is nu voorbij! Google verwerkt uw vraag en laat onmiddellijk het antwoord op de eerste pagina zien in

Lees meer »